Marketing szeptany — jak wybrać dobrą agencję?

Marketing szeptany jest jedną z najbardziej efektywnych form marketingu w internecie. Można z niego skorzystać, mając skromny budżet lub dotrzeć do ogromnej rzeszy potencjalnych klientów. Oprócz elastyczności tego rozwiązania ważna jest także skuteczność, dzięki której na efekty nie trzeba długo czekać. Aby móc korzystać z tych wszystkich plusów trzeba jednak dobrać odpowiednią agencję. Jaka zatem będzie najlepsza? Na co zwrócić uwagę? Odpowiedzi wraz z przydatnymi informacjami poniżej.

 

Czym jest marketing szeptany?

Marketing szeptany odbywa się przy pomocy postów na forach internetowych oraz blogach. są one umieszczane w miejscach, w których obecni są klienci o pożądanym profilu zawodowym czy demograficznym. Wiadomości nie są nachalne, w przeciwieństwie do reklam telewizyjnych czy radiowych, a dyskretnie sugerują najlepsze rozwiązanie i zachęcają do dyskusji. Dzięki temu osoby, które wahają się przy wyborze firmy lub usługi znacznie chętniej zdecydują się na taką, którą ktoś poleca, lub napisze o niej dobre słowo.

 

Marketing szeptany agencja

Jeśli wybieramy, marketing szeptany agencja powinna być ukierunkowana w tym celu. Musi ona posiadać specjalną i dedykowaną tej formie usługę. Oznacza to, że firma taka wykonuje “szeptankę” na co dzień i ma specjalistów od niej. Należy unikać agencji, które tylko dodatkowo proponują taką usługę, gdyż może się to zakończyć nieudanym eksperymentem. Warto zasięgnąć opinii również u znajomych czy w internecie, aby dowiedzieć się która agencja jest wyspecjalizowana w takiej formie. Jest to ważny czynnik, gdyż taki marketing wymaga tworzenia przemyślanych postów, umieszczania ich w specjalnych miejscach oraz formie.

 

Na co zwrócić uwagę wybierając agencję?

Wybór agencji marketingowej to bardzo trudne zadanie. Nie można zdać się na wyszukiwarkę internetową, wpisując do niej hasło “marketing internetowy agencja dobra”. W taki sposób możemy stworzyć tylko bazę firm, które należy porównać pod wieloma kątami. Pierwszym elementem jest długość działania firmy oraz jej doświadczenie. Przekłada się to bezpośrednio na skuteczność działań i zadowolenie klientów, którzy zlecają kolejne projekty. Warto też sprawdzić portfolio takiej agencji i dowiedzieć się z kim współpracować. Ważnym krokiem jest też mały wywiad w środowisku. Pozytywne opinie byłych klientów będą bezcenną rekomendacją. Jeśli znajdziemy kilka wiarygodnych i jakościowych agencji, warto porównać je jeszcze pod względem szerokości oferty oraz cennika. Może okazać się że za te same czynności, będziemy musieli zapłacić o wiele mniej niż u konkurencji.

Dobrym przykładem solidnej agencji marketingowej jest https://arison.pl/ Można tam sprawdzić, co powinny oferować nam inne agencje oraz zapoznać się z różnymi formami dostępnego marketingu internetowego.

 

Może Ci się również spodoba